2012-11-01

2012-11-01

Gav till slut upp med det tröstlösa väntandet på att få besked om röntgen för över en vecka sedan, klev upp riktigt tidigt och ringde och bokade en telefontid till kl 08:00 idag.

En trevlig sköterska ringde upp tämligen exakt kl 08:00 och talade bland annat om att mina lungor såg helt OK ut, och att syster Maud höll på och planera in min operation; inget datum än dock (men det spelar inte någon större roll för mig just nu, det är bara härligt, härligt, härligt att de inte hittat några metastaser)!!!

Undrar bara lite varför de inte kan ringa upp själva och tala om att lungröntgen såg OK ut? Hade besparat mig några oroliga dagar....

6 kommentarer:

Elisabet. sa...

Heja, heja, heja!!! säger jag och smajlar stort!

Eva i Tyresö sa...

Underbart skönt.
Vilken hemsk väntan....

Jerry sa...

Vilket underbart besked för dig! Det var skönt att höra.

Cecilia N sa...

Heja!

Må Maud hitta åt en tid bums så det blir nån ordning på det här.

Hurra för ometastaser.

Mian sa...

Härligt med detta besked!

Ulrika sa...

Underbart!!!

Obegripligt att man låter folk vänta och våndas i onödan så där. Helt obegripligt.